porsche cayenne dostaly už od první generace kvalitní brzdy, na který se navíc dá i koukat, bohužel povrchová úprava vydrží tak rok, pak je ve stavu jako na prvních dvou fotkách, oxidace, tmavá barva leze dolů. to je i v případě, že má auto brzdiče stříbrný. trochu jinak je tomu u turba, hybridu a u všech modelů, když má keramický brzdy. tam porsche lakuje alespoň barvou, u turba červenou, u hybridu zeleno-žlutou a keramiky jsou vždycky žlutý, kvalita laku je v porovnání s top kvalitou asi na 70%, ale alespoň tam vydrží dýl. tady je ukázka repase brzd na dvacetiměsíčním autě, tak jak jsme zvyklí. všimněme si kvality laku na disku, emblémy porsche jsou rovněž zalakované silnou vrstvou laku (jinak po jednom roce začnou oxidovat), pro dokonalost celku ve výsledku nesmí chybět nalakované hlavy šroubů do odstínu disku……………………..